مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم مسواک با بهترین قیمت

قیمت فروش مستقیم مسواک از درب کارخانهفروش مستقیم مسواک ارزان قیمت از کارخانهفروش مستقیم مسواک ویژگیهای مسواک بهترین کیفیتمدیر فروش شرکت پاکال
فروش مستقیم مسواک

قیمت فروش مستقیم مسواک را از کارخانه تولیدی شرکت پاکال خریداری نمائید.

از اهداف مهم و اصلی شرکت ارائه قیمتهای مناسب مسواک برای خرید عمده و جزئی این کالای پر مصرف با تیراژ زیاد می باشد. زمانی که قیمت کالای بهداشتی با صرفه بیشتری به دست عمده فروشان و همچنین مصرف کنندگان نهایی برسد تمایل این دو دسته برای خرید بیشتر و کامل تر محصولات بیشتر می شود.

فروش مستقیم مسواک

قیمت فروش مستقیم مسواک از درب کارخانه

قیمت مسواک‌های تولیدی شرکت پاکال در زمره کالاهای بهداشتی مناسب قیمت قرار گرفته که بسیاری از خریداران و مشتریان وفادار شرکت به این امر اذعان دارند و با خریدهای عمده خود در هر ماه بر این حرف ما صحه می گذارند. این شرکت با داشتن بهترین کیفیت در تولید انواع محصولات شوینده و بهداشتی انتخابی برتر برای زندگی بهتر را برای مشتریان خود به همراه خواهد داشت. این شرکت با داشتن سابقه ۲۵ ساله در تولید و داشتن ۳۰۰ نیروی متخصص توانسته با تکیه بر دانش بومی و تلفیق آن با دانش روز جهان و بهره گیری از دستگاه ها و خطوط تولید ایرانی و اروپایی ۱۰۰ محصول مختلف بهداشتی را با ۱۰ برند گوناگون و معتبر تولید کرده و با بهترین شرایط به فروشگاه محل عرضه به مشتریان ارسال نماید. قیمت محصولات تولیدی این شرکت علی الخصوص انواع مسواکهای بهداشتی همراه دارای بهترین قیمت در میان صدها رقیب موجود در کشور می باشد.

فروش مستقیم مسواک

فروش مستقیم مسواک ارزان قیمت از کارخانه

مجموعه تولیدی پاکال با تجربه و سابقه ای درخشان بالغ بر ۲۵ سال و با رویکردی دانش بنیان و کاملا علمی با انگیزه و هدف پاسخگویی جامع و کامل به نیاز های مراقبتی و بهداشتی افراد همواره از نظرات علمی و تخصصی کارشناسان و صاحب نظران متعهد بهره گرفته است. این مجموعه با هدف عرضه کالاها با بالاترین کیفیت، اقدام به فعال نمودن بخش تحقیقات و بخش نوآوری کارخانه نموده تا با دسترسی به نوآوری های بهتر محصولاتی در بهترین های دنیا به جامعه بهداشتی کشور عرضه کند. در این مسیر با بهره گیری از بهترین مواد اولیه روز دنیا و با برخورداری از تجهیزات و ماشین آلات مدرن موفق با ساخت کالاها مخصوصا مسواک‌های بهداشتی بسیار با کیفیت شده است که توان عرضه در بازارهای جهانی را نیز دارد.
با توجه به این موضوع که در کار ساخت مسواک صفر تا صد و فرآوری کالا در داخل این مجموعه صورت می گیرد می توان این انتظار را داشت که کالای مسواک و خمیردندان تولید شده از جمله نازلترین قیمت‌های روز در ایران نامیده شود که مشتریان بیشماری با در نظر گرفتن گزینه کیفیت برتر و قیمت نازلتر به سمت و سوی این شرکت برتر جذب و خریدار محصولات این تولیدی خواهند شد.

فروش مستقیم مسواک
ویژگیهای مسواک بهترین کیفیت

علی رغم اینکه شرکت پاکال در تولید مسواک دارای تنوع محصول زیادی هست و ۱۰ مدل مسواک در طرحها و رنگها و کاربرد های مختلف تولید می کند اما مسواک مدل پاپیونی این شرکت با داشتن تمامی موارد استاندارد مهر تاییدی بر توانایی این شرکت در تولید برترین مسواک در ایران بوده که همراستا با دیگر تولیدات خارجی این کالا و در رقابت با خارجی ها بسیار موفق عمل نموده و نظر مثبت تمامی مصرف کنندگان را نیز به سمت خود جلب نموده است.

ویژگیهای مسواک اعلاء:

۱. دارای الیاف بلند جهت سهولت دسترسی و تمیز کردن نواحی دور از دسترس در تمامی دندانها
۲. تمیز کننده عمقی تمام دندانها
۳. برس و دسته از جنس درجه یک پلی پروپیلن و ترموپلاست رابر با گرید بهداشتی عالی
۴. برس فلامیت از جنس پلی آمید با گرید بهداشتی
۵. قابلیت دسترسی به کلیه دندانها
۶. دارای دسته طراحی شده ارگونومیک
۷. دارای پد ویژه زبان شوی
۸. دارای درپوش محافظ

مدیر فروش شرکت پاکال

تیم فروش شرکت پاکال

آدرس دفتر مرکزی:

تهران اکباتان خیابان حنانی خیابان نفیسی پلاک۷۸

آدرس کارخانه:

مشهد کیلومتر ۳۵ جاده نیشابور

تلفن واحد فروش:

۰۹۱۲۵۸۱۳۴۰۳

۰۹۱۹۳۸۸۴۹۱۸

 

بازدیدها: 0

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید