مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مواد شوینده شرکت پاکال

درباره شرکت پاکالمدیریت فروش شرکت پاکالشرکت شوینده پاکال کجاست

شرکت پاکال را که در زمینه تولید انواع مواد شوینده و توزیع آن در کشور فعالیت می کند می توان یکی از بزرگترین شرکت ها در ایران نامید. در این شرکت با توجه به نیازی که در بازار وجود دارد انواع محصولات شوینده در تنوعات مختلف و طرحهای زیبا تولید و به بازارهای فروش  توزیع می‌شود .

شرکت آتنا

درباره شرکت پاکال

شرکت پاکال با در اختیار داشتن مجموعه تولید در راستای تولید و عرضه انواع محصولات شوینده با بکارگیری انواع دستگاه های مدرن و به روز و همچنین استخدام نیروهای متخصص، تولید شوینده های مورد نیاز در بازار را در دستور کار خود قرار داده است. شرکت پاکال از سال ۱۳۷۰ در شهر تهران شروع به تولید محصولات شوینده نمود که در سالیان بعد حجم تولیدات و تنوع تولیدات شوینده خود را گسترش داده است . به جرأت می‌توان گفت که محصولات تولید شده در شرکت پاگال از جمله با تنوع ترین و کامل ترین سبد شوینده در ایران را تشکیل می‌دهد. پیشنهاد می شود برای داشتن اطلاعات کامل تر از محصولات شرکت با مشاوران و کارشناسان شرکت کارخانه پاکال در ارتباط باشید .

مدیریت فروش شرکت پاکال

تولید محصولات شوینده پاکآل با توجه به ارائه آن در بازارهای داخلی و مدیریت فروش آن در صادرات، احتیاج به مدیریت قوی و یکپارچه دارد که بتواند محصولات را در داخل ایران و سایر کشورها با حجم زیاد به فروش برساند .
مدیریت فروش این شرکت به یکی از بهترین مدیران فروش شرکت در ایران به نام آقای اعلمی سپرده شده است که در طی ۱۰ سال گذشته شاهد موفقیت های فروش شرکت با مدیریت ایشان در شرکت پاکال بوده ایم .
برای اینکه بتوانید با مدیریت فروش مجموعه جناب آقای اعلمی ارتباط داشته باشید با شماره های مندرج در این سایت که موجود میباشد میتوانید در ارتباط باشید و راهنمایی‌های لازم را جهت خرید و صادرات  از ایشان دریافت نمایید .

 

شرکت شوینده پاکال کجاست

این مجموعه تولیدی که در شهر تهران واقع شده است بهترین موقعیت برای خرید محصولات از شرکت و همچنین پخش آن به سراسر کشور می باشد. باید این نکته را نیز در نظر داشت که توزیع محصولات شوینده از شهر تهران به سایر شهرهای ایران و همچنین به سایر کشورها از مزایای بیشماری برخوردار است که در زیر می توان به تعدادی از آنها اشاره نمود .
  1. مرکزیت پخش در ایران
  2. دسترسی به همه شهرها از تهران
  3. دسترسی به سایر امکانات رفاهی و تفریحی
  4. دسترسی کامل به کارخانه های دیگر

با بررسی گزینه های بالا که همان مزایای وجود کارخانه در تهران می باشد می‌توان به این موضوع رسید که خرید عمده از کارخانه مواد شوینده در تهران دارای مزایای زیادی است که در کنار خرید شوینده از تهران می‌توان به کارخانه‌های دیگر نیز دسترسی داشت و شوینده ها و مواد غذایی دیگر را نیز از این شرکت تهیه و بارگیری و ارسال نمود.

بازدیدها: 13

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید