مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش خمیر دندان از کارخانه

قیمت خمیر دندان در کارخانهکیفیت خمیر دندان صادراتیمدیر فروش شرکت پاکال محمد رضا اعلمی

قیمت هایی که خمیر دندان در قالب فروش های مستقیم از درب کارخانه قابل عرضه و فروش می باشد از مهمترین گزینه هایی هست که نوع و میزان فروش در بازار را تعیین خواهد نمود. یعنی به اصلاح قیمت مناسب تر منجر به فروش بیشتر کالا خواهد شد.

 

قیمت خمیر دندان در کارخانه

همیشه قیمت هایی که برای فروش خمیردندان و نیز کالاهای وابسته مانند مسواک و نخ دندان از طرف فروشندگان ارائه می شود از طرف خریداران عمده فروش مورد بررسی که قرار می گیرد مشخص می شود که قیمت عرضه شده از جانب کارخانه به عنوان مناسب ترین و کمترین آن می باشد. چرا که مزیت تولید و عرضه در اختیار کارخانه ها قرار دارد و می توان علت اینکه قیمت فروش خمیر دندان در درب کارخانه ها کمتر از مراکز فروش دیگر می باشد را در گزینه های زیر مورد بررسی و کنکاش قرار داد:

۱. کارخانه به عنوان دسته اول ترین عرضه کننده کالا می تواند قیمت کمتری را ارائه نماید
۲. به علت تحویل محصول خمیر دندان در درب کارخانه و عدم تحمیل کرایه حمل بار به محصول می توان شاهد قیمت ارزانتری از سایر مراکز فروش بود
۳. چون فروش های درب کارخانه دارای تیراژ بالاتری هست پس در تعداد زیاد می توان انتظار ارائه قیمت پایین تری از بازار بود
۴. در خرید مستقیم از درب کارخانه به علت حذف واسطه ها از فرایند فروش و سود های کذایی که واسطه ها بر روی قیمت‌ها می افزایند می شود قیمتهای مناسب تری را خریداری نمود
۵. به علت اینکه کارخانه مواد اولیه موجود در ترکیبات خمیر دندان را خود تولید می نماید و همچنین بطری ها و تیوپ های این محصول را در خود کارخانه تولید می نماید و هزینه های سربار مضاعف دیگری بر روی کالا وجود ندارد بهای تمام شده کالاها بشدت کاهشی خواهد بود نسبت به سایرین در بازار.

 

قیمت خمیر دندان

کیفیت خمیر دندان صادراتی

خمیر دندان‌هایی که در کارخانه های ایرانی تولید می شود با رعایت مسائل بهداشتی و خصوصیات بسته بندی شیک و مدرن با توجه به تولیدات و بازارهای جهانی این کالا با بهترین شرایط کیفی و بسته بندی در این مجموعه های تولیدی ساخته می شوند. در همین حوزه کارخانه ها برای اینکه علاوه بر عرضه محصولات در مراکز فروش داخلی و بازار های ایران برنامه هایی را جدیدا تدارک و برنامه ریزی کرده اند تا با شناسایی صحیح بازار دیگر کشورهای منطقه و جهان با امکانی خط تولید مجهز کارخانه بتوانند محصولات بهداشتی مانند خمیر دندان و مسواک را با استاندارد و آرزوهای کشور های دیگر تولید و بتوانند با عرضه آنها به فروشگاه های آن کشورها بتوانند رقابت خوب و موفقی را با سایر برندهای جهانی در این زمینه کالایی داشته باشند. هر چند محصولات بهداشتی مورد عرضه در ایران از لحاظ کیفی و نوع بسته بندی در سطح بالایی قرار دارند و تمامی استانداردهای لازمه وزارت بهداشت را کسب نموده ولی در زمینه ساخت و صادرات انواع خمیر دندان ها به علت اینکه باید با محصولات مشابه در بازار سایر کشورهای جهان با کیفیت های برتر رقابت نمایند باید هم از لحاظ متریال و نوع رنگ بندی و بسته بندی در سطح بسیار عالی باشند تا درمقام مقایسه و رقابت نه تنها کم نیاورد بلکه به عنوان کالایی سر تر بتوانند گوی رقابت را از سایر برندها ربوده و محصول ایرانی با کیفیت را در بازارهای بین المللی معرفی و به فروش عمده و انبوه رسانند.

 

خمیر دندان

بیشتر مشتریان برای خرید بهتر از مجموعه های تولیدی تمایل زیادی دارند تا خمیر دندان ها را که داخل تیوپ های منعطف و رنگی پر شده است را استفاده نمایند چرا که مطابق آمارهای موجود از نظر سنجی های به عمل آمده توسط تیم بازار سنجی شرکت پاکال مردم و مصرف کنندگان محصول شیک و زیباتر را بیشتر می پسندند و با سهولت بیشتری اقدام به خرید و مصرف آن می کنند.

مدیر فروش شرکت پاکال محمد رضا اعلمی

 

آدرس دفتر مرکزی:

تهران اکباتان خیابان حنانی خیابان نفیسی پلاک۷۸

آدرس کارخانه:

مشهد کیلومتر ۳۵ جاده نیشابور

تلفن واحد فروش:

۰۹۱۲۵۸۱۳۴۰۳

۰۹۱۹۳۸۸۴۹۱۸

بازدیدها: 0

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید