مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

جشنواره فروش محصولات تندیس

محصولات تندیستخفیفات شامل چه محصولاتی می باشد ؟محصولات تندیستخفیفات پودر های لباسشوییمحصولات تندیستخفیفات مایع ظرفشوییچه محصولاتی تخفیف خورده است ؟محصولات تندیستاریخ انقضاء محصولات تخفیف خورده
مایع ظرفشویی

جشنواره های فروش محصولات تندیس در هر برهه زمانی فرق می کند و با توجه به شرایط شرکت و کارخانه و با صلاحدید مدیر عامل و هیات مدیره تصویب می شود و این روزها فرصت خوبی برای مشتریان می باشد که خرید خود را انجام دهند .

محصولات تندیس

تخفیفات شامل چه محصولاتی می باشد ؟

همانطوری که می دانید خرید و فروش ها به صورت عمده می باشد و باتوجه به حجم خرید تخفیفات متفاوت است . حداقل خرید مستریان باید ۴ تن و خاوری باشد و حجم های دیگر محدودیت ندارد .

محصولات تندیس

تخفیفات پودر های لباسشویی

پودر های لباسشویی که پر مصرف ترین محصول در میان محصولات تندیس می باشد و خریدارهای زیادی دارد و برای کارخانه هم پر فروش ترین محصول است و به این دلیل تخفیفات ویژه ای برای این محصولات قرار داده که با برقراری ارتباط مشتریان با واحد فروش می توانند از شرایط این تخفیفات مطلع شوند.

محصولات تندیس

تخفیفات مایع ظرفشویی

مایعات ظرفشویی تندیس یکی از باکیفیت ترین و ارزانترین مایعات در میان دیگر برندها می باشد و مشتریان زیادی دارد وتمایل به خرید بیشتر است و این روزها فرصت های استثنایی برای خریداران محترم فراهم شده تا بتوانند ثبت سفارش کنند.

مایع ظرفشویی

چه محصولاتی تخفیف خورده است ؟

خبر خوش به خریداران عزیز که تمامی محصولات تندیس تخفیف خورده است چه برند تندیس و چه برند بهریز . مسئله ای که اینجا مطرح می شود این است که با توجه به حجم خرید تخفیفات متفاوت است وشما می توانید با تماس با کارشناسان فروش ز ای موضوع مطلع شوید .

محصولات تندیس

تاریخ انقضاء محصولات تخفیف خورده

شاید این موضوع در ذهن شما جرقه زند که کارخانه محصولاتی را به حراج گذاشته که تاریخ انقضای آنها تمام میشود ؟ ولی اصلا چنین نیست خوشبختانه کارخانه تندیس هیچ وقت کالا ها را انبار نمی کند و همیشه تولیدات به روز بوده و همانروز بسته بندی و برای مشتری ارسال میشود ۰

بازدیدها: 188

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید