مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بهترین قیمت برای خرید مسواک

قیمت ارزنده خرید مسواککدام مسواک مناسب هست؟مسواک برقی بهتر است یا دستی؟
مسواک

خرید مسواک دستی و برقی با قیمت ارزان و مناسب از الویت های خریداران برای تجهیز فروشگاه های معتبر سراسر کشور می باشد. مسواکهای برقی در کنار مسواکهای دستی در سالیان اخیر توانسته حجم بیشتری از خریداران را به سمت خود جلب نماید.

قیمت ارزنده خرید مسواک

زدن مسواک به میزان دو بار در روز از دید دندان پزشکان پیشنهادی جدی و بهینه برای داشتن دندانی سالم می باشد. یکبار مسواک در زمان صبح و بعد از صرف صبحانه و بعد از نخ دندان وعده مناسبی برای اول روزانه می باشد که وعده دوم زدن مسواک در زمان شب و بعد از صرف شام و همراه با نخ دندان می باشد. دو وعده مسواک زدن صحیح در طول روز نقش بسیار مهمی را در عدم ایجاد پلاک و جرم دندانی ایفا می کند. شرکت پاکال با تولید مسواک و نخ دندان با کیفیت می تواند شما مصرف کنندگان و خریداران را کمک نماید تا با خرید این کالاها برای سلامتی خود و خانواده برنامه ریزی خوبی را داشته باشید.
این شرکت با عرضه مسواکها و خمیردندانها و نخ دندان با کیفیت مناسب نقش خود را در تامین کالاهای بهداشتی مورد نیاز در کشور ایفا کرده است.

خرید مسواک

کدام مسواک مناسب هست؟

در صورت کلی دو نوع مسواک داریم مسواک دستی و مسواک برقی که هر یک از کاربران با توجه به کارکرد آن و نیاز مصرفی خودشان هر یک از این دو را در راستای پاکیزگی دندان خود بهره برداری می کنند. مسواکهای تولیدی باید دارای تاییدیه های وزارت بهداشت ایران و سازمان بهداشت جهانی باشد و همچنین تایید سازمان دندانپزشکی را نیز دارا باشد تا خریدار بتواند از اصالت و مرغوبیت آن اطمینان حاصل نمایند. تمامی ارکان یک مسواک تولید شده مانند دسته و پرزها باید استاندارد و مشخصه بهداشتی لازم را داشته باشد. جنس دسته پلاستیکی مسواکها باید ساختاری داشته باشد تا در اثر برخورد با رطوبت و طی زمان آن ساختار خود را از دست ندهد و باعث بهم خوردن ترکیبات و مشخصه آن نشود تا در زمان استفاده در دهان موجب آزرده شدن و عواقب سوء نشود. همچنین پرزهای مسواک باید صاف و نرم باشد و بدون نوک تیز طراحی شده باشد تا همزمان بعد از استفاده چندین باره بتواند عفونت و پلاکهای موجود بر سطح دندانها را پاک نماید.
مسواکی مورد تایید و مناسب مصرف می باشد که دارای خصوصیات و ویژگی های فوق باشد تا بتوان با خرید و استفاده از آن شاهد لثه و دندان عاری از عفونت و جرم باشیم.

مسواک برقی بهتر است یا دستی؟

استفاده از مسواک برقی و دستی هر دو دارای کارکرد خوبی برای تمیز کردن دندانها می باشد و هر دوی آنها می توانند بطور یکسان بهره‌وری خوبی را با بازدهی بالا با توجه به ایجاد پاکیزگی و بهداشت دندانها را برای افراد داشته باشد. استفاده از مسواک برقی برای کودکان نوعی سرگرمی می باشد. ولی برای افرادی که دارای ضعف حرکتی می باشند این نوع مسواک می تواند گزینه مناسبی باشد. کارکرد این مسواک دارای ارجحیت بیشتری برای این دو دسته می باشد. در کل استفاده از هر دو نوع مسواک برای تمیز کردن دندانها مناسب و ارزنده هست که برای شستشوی دندانها پیشنهاد می شود.

بازدیدها: 0

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید