مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه بزرگ تولید مواد شوینده

کارخانه های مواد شویندهدرباره کارخانه مواد شویندهتولیدات کارخانه مواد شوینده

کارخانه های تولید مواد شوینده جزء کارخانه هایی هستند که در صورت مدیریت درست و کارا می توانند در هر شرایطی فعالیت داشته و ادامه حیات داشته باشند. در برخی اوقات و در سالهایی که کارخانه ها با مشکلاتی مواجه میشوند بسیاری از آنها توان تولید نخواهند داشت و از رده تولید خارج شده و جا را برای رقبای خود باز می کنند در این جا هست که کارخانه هایی که باقیماندن سود سرشاری را از قبل تولیدات خود خواهند برد.

کارخانه های مواد شوینده

فراز و نشیب های بسیاری احتمال دارد برای این دسته از تولید کنندگان در برخی اوقات ایجاد شود که تمرکز و قدرت مدیریت و کنترل شرایط توسط مدیریت کارخانه خواهد توانست آنها را از شرایط بد رهایی داده و نه تنها به فعالیت خود ادامه دهند بلکه قدرت خود را نسبت به سایرین با توجه به جا ماندن آنها از گردونه رقابت افزایش داده و با تولید بهتر و بیشتر میزان فروش و سود بیشتری کسب خواهند کرد.

برای کمک به تشریح این مطلب اشاره میکنیم به مسابقه سرعت اتومبیل رانی که رانندگانی که در سر پیچ ها ترمز میکنند تا واژگون نشوند و ترس  هراس بیشتری دارند در مقایسه با رانندگانی که در این زمان نه تنها هراسی ندارند بلکه روی پدال گاز فشار داده و با سرعت و کنترل بهتر گوی سبقت را از رقبا برده و خود را به جایگاه ها بالا میر سانند. این مثال برای کارخانه ها و تولید کنندگان مواد شوینده نیز مصداق دارد و در مورد انها نیز صدق می کند. کارخانه های بزرگ مواد شوینده در شرایط بد به این صورت فعالیت می کنند.

درباره کارخانه مواد شوینده

. شرکت ما مساحتی ۳۰ هکتاری با بیش از ۱۰۰۰ کارمند را تحت پوشش خود دارد. تولید سالانه ما ۱۰۰۰۰۰ تن پودر شوینده ، ۳۰۰۰۰۰ تن صابون و ۲۵۰،۰۰۰ تن مواد شوینده مایع است. همه محصولات دارای حقوق و مارک های مستقل از مالکیت معنوی هستند. در نتیجه ، مارک های ما به عنوان برندهای برتر ایران ، علائم تجاری مشهور شناخته می شوند و به عنوان برندهای پرچمدار صنعت شیمیایی ذکر شده اند. میزان فروش پودر مواد شوینده ، صابون و مواد شوینده مایع رتبه اول را در بازار داخلی دارد. کارخانه مواد شوینده ما از سال ۱۳۸۰ هدایت صنعت شستشو و صنایع مربوطه ایران را به عهده گرفت. تیم های برتر تحقیق و توسعه کارخانه با تجهیزات تست درجه یک ، امکانات حفاظت از محیط زیست پیشرفته ، تکنیک های تولید پاک کننده ، خطوط تولید مدرن جهانی با اپراتورهای واجد شرایط ، کنترل دیجیتال و سیستم مدیریت ERP مجهز شده اند. و مقررات اداری یکپارچه. شرکت ما دارای ۶ پایگاه تولیدی و ۵۵ دفتر فروش و همچنین ۳ شرکت فرعی در خارج از کشور برای پوشش دادن بازارهای داخلی و جهانی است. با توجه به اینکه بازار به عنوان مشتری و مشتری متمرکز است.

تولیدات کارخانه مواد شوینده

تولیداتی که در زمینه مواد شوینده در دستور کار شرکت قرار گرفته است بدنبال کامل کردن سبد مواد شوینده در مجموعه کاری خود هست تا بتواند همزمان با انجام خدمت رسانی حجم و میزان فروش های خود را در بازار افزایش داده و جای پای خود را در کلیه استان ها و شهر ها و مراکز فروش کل ایران باز نموده و جزء خرید های همیشگی مصرف کنندگان باشد. این مورد آخری از الویت های اصلی و اولیه مدیریت مجموعه ما می باشد که برای رسیدن به این منظور برنامه ریزی دقیق و مدونی صورت گرفته است.

از جمله تولیداتی که توسط مجموعه ما تولید می شود به شرح زیر می باشد:

  1. انواع پودر های لباسشویی دستی و ماشینی
  2. انواع صابون های حام و سر
  3. انواع مایات ظرفشویی و دستشویی
  4. اواع مایعات سفید کننده و جرم گیر
  5. انواع شامپو ها و سایر شوینده ها

بازدیدها: 285

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید