مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت مواد شوینده و بهداشتی عمده

لیست قیمت مواد شوینده و بهداشتیفروش صابون بهداشتیتولید و فروش صابوننحوه خرید مواد شوینده

شرکت پاکال لیست قیمت مواد شوینده و کالای بهداشتی عمده را برای خریداران عمده و تناژ بالا آماده و برای آنها ارسال می‌کند تا بتوانند با آگاهی از قیمت های روز و تخفیفات و پرموشن ها سفارش خود را ثبت کنند و برای کارشناسان فروش فکس کنند تا به آنها اعلام کنند.

لیست قیمت مواد شوینده و بهداشتی

شرکت پاکال که یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده در زمینه مواد شوینده و بهداشتی می باشد.
همانطور که انواع مواد شوینده و بهداشتی بیشترین مصرف را در سبد کالایی هر خانواری قرار دارد و با شیوع ویروس کرونا مصرف این مواد افزایش یافته و خانواده ها هزینه های بیشتری را برای خرید این مواد شوینده انجام می‌دهند شرکت پاکال با تولید محصولات باکیفیت و غلیظ و ارزان این دغدغه خانواده ها را کاهش داده و بهترین محصولات را با نازلترین قیمت ها به دست مصرف کننده های واقعی می رسانند و باعث رضایت خاطر آنها می شوند.

ردیف محصول قیمت به تومان
۱ صابون حمام ۴۰۰۰
۲ صابون رختشویی ۳۰۰۰
۳ مایع لباسشویی ۱۰ لیتری ۲۰۰هزار
۴ مایع ظرفشویی ۱۰ لیتری ۱۲۰ هزار

برای اینکه بتوانید از آخرین لیست قیمتهای مواد شوینده این شرکت اطلاع یابید با واحد فروش ما در سایت و یا بصورت تلفنی ارتباط برقرار کنید.

فروش صابون بهداشتی

شرکت پاکال با تولید صابون ها و لوازم بهداشتی ارزان و با کیفیت انتخاب هر خانه و خانواده ی ایرانی است . صابون های تولیدی این شرکت در وزن ۷۵ و ۹۰ و ۱۰۵ و ۱۲۰ گرمی می باشد و به دلیل کیفیت بالایی که دارد مناسب بازارهای داخلی و صادراتی هست و رقیب سرسخت صابون های وارد شده از ترکیه در ایران و بازارهای جهانی می باشد

تولید و فروش صابون

همانطوری که مطلع هستید مواد اولیه صابون از روغن های حیوانی و گیاهی تهیه می شود و روغن های مصرف شده در این صابون ها از روغن درجه یک و صافی است که باعث نرمی و لطافت پوست می‌شود و هیچ حساسیتی روی پوست مشاهده نشده است. معدود افرادی که وارد بازار فروش صابون می شوند کسانی هستند که از سود بالایی برخوردارند زیرا فروش صابون برای فروشندگان سود بسیار بالا و قابل ملاحظه ای است.

قیمت مواد شوینده

نحوه خرید مواد شوینده

بسیاری از افراد یا خریداران عمده و بنکداران با نحوه خرید و فروش محصولات شوینده و بهداشتی از کارخانه پاکال آشنایی دارند و این امر را به سهولت انجام می دهند.
به این طریق که با اعلام سفارش و دریافت فاکتور از کارشناس فروش مربوطه با تسویه کامل و نقدی برای مشتریان صادراتی و خرید اعتباری برای نمایندگان فروش داخلی و یا تسویه نقدی عاملیت فروش می توانند بار درخواستی خود را درب کارخانه تحویل بگیرند و با بارگیری به بازارهای فروش برسانند.

بازدیدها: 0

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید