مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پودر لباسشویی تندیس ۵۰۰ گرم

راهنمای انتخاب پودر لباسشوییعرضه پودر لباسشویی تندیس 500 گرم

پودرهای لباسشویی یکی از انواع شوینده هایی میباشد که مصارف بسیار زیادی دارد و یکی از با کیفیت ترین انواع آن پودر لباسشویی تندیس بوده که معمولاً در مقدار های گرمی و کیلویی ارائه می گردد. قیمت پودر لباسشویی ۵۰۰ گرم تندیس بر اساس نوع آنزیم ها و مواد اولیه به کار رفته تعیین می شود و این مجموعه با ارائه مستقیم این محصولات قیمت آن ها را تا حدودی کاهش داده است.

قیمت پودر لباسشویی تندیس 500 گرم

راهنمای انتخاب پودر لباسشویی

راهنمای انتخاب پودر لباسشویی در هنگام انتخاب پودر لباسشویی باید به نکات ویژه ای توجه کرد که باعث می شود از بین شوینده های متعدد بتوان بهترین انتخاب را داشت؛

  • در هنگام انتخاب پودر لباسشویی در صورتی که برای استفاده در ماشین های لباسشویی انتخاب شود، بهتر است که پودری تهیه گردد که به هیچ وجه در ماشین رسوب نکند، همچنین به منظور استفاده دستی بهترین انتخاب می تواند نوعی از پودر های ارگانیک باشد که سبب ایجاد حساسیت نمی شوند.
  • یکی از بهترین انتخاب ها در بین این نوع پودر ها این است که نوع آنزیمی انتخاب شود، نوع آنزیم دار این پودر ها در هر دمایی می توانند بهترین عملکرد خود را داشته باشند، به طوری که در آب‌ های سرد نیز به وسیله این پودر ها می توان لباس ها را مورد شست و شو قرار داد.
  • در هنگام انتخاب به بوی پودر دقت کرد، پودر هایی که بیش از حد عطر دار هستند و بوی تند و تیزی دارند، به هیچ وجه مناسب نخواهد بود چرا که کاملاً مشخص است در تولید آن ها از مواد شیمیایی بسیار قوی استفاده شده که می تواند بافت لباس ها را تخریب کند و یا رنگ را از بین ببرد.

عرضه پودر لباسشویی تندیس ۵۰۰ گرم

عرضه پودر لباسشویی تندیس 500 گرم عرضه پودر لباسشویی تندیس ۵۰۰ گرمی، بسیار زیاد شده است چرا که در تهیه این نوع پودر ها از مواد اولیه کاملا مناسب و استاندارد استفاده شده و با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد این روزها استفاده از آن به شدت بالا رفته و همین سبب شده که با ایجاد بازارهای نیاز عرضه آن نیز به شکل عمده بیشتر شود که هزینه های کاملا مناسبی برای عرضه آن ها در نظر گرفته شده است.

برای سفارش پودر لباسشویی از این عرضه کننده می توان از روش های مختلفی استفاده کرد، به طور مثال می توان به سامانه پیامکی ددج شده پیامکی ارسال کرده و پس از آن کارشناسان فروش در اسرع وقت تماس حاصل می‌کنند تا پس از ارائه راهنمایی های لازم خرید را ثبت نمایند، گفتنی است که بسیاری از خریداران پس از اولین خرید به دلیل کیفیت بالا جزو مشتریان ثابت این مجموعه شده اند.

بازدیدها: 21

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید