مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پودر صابون بسته بندی پژمان

5 ویژگی مهم پودر صابون درجه یککارخانه تولید ارزانترین پودر صابون باکیفیت

پودر صابون بسته بندی مارک پژمان از جمله پودر های بسیار باکیفیت و مرغوب ایرانی می باشد که به دلیل قیمت مناسب و عملکرد مثبت، فروش فوق العاده ای داشته از این رو مورد توجه بازار های داخلی و خارجی قرار گرفته است. فروش پودر صابون پژمان در اوزان مختلف و با دارا بودن بسته بندی های شیک و زیبا از طریق فروشگاه مجازی به طور مستقیم در حال انجام است که بازده مطلوبی در پی داشته است.

فروش پودر صابون بسته بندی پژمان

۵ ویژگی مهم پودر صابون درجه یک

5 ویژگی مهم پودر صابون درجه یک پودر صابون از جمله شوینده های بسیار قوی و موثر به حساب می آید که می تواند جایگزین مناسبی برای پودر های لباسشویی باشد استفاده از پودر صابون برای شستشوی لباس نوزادان و لباس هایی با الیاف ظریف بهترین انتخاب است اینک با ویژگی های این محصول مفید بیشتر آشنا شوید.

  1. یکی از ویژگی های خوب پودر صابون درجه یک، قدرت لکه بری بالا می باشد به صورتی که سایر لکه های سخت و قدیمی را به آسانی و بدون ایجاد هیچ اثر سفیدی از روی لباس پاک می کند.
  2. پودر صابون باکیفیت لباس ها را آن چنان نرم و لطیف می کند که دیگر نیازی به استفاده از نرم کننده ها نیست بنابراین از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد و از آن جایی که آسیبی به بافت پارچه وارد نمی کند، سبب دوام و استحکام پارچه در طولانی مدت می شود.
  3. ویژگی دیگر آن، قدرت کف کنندگی بالا است در واقع این پودر دارای فرمولاسیون عالی و کف کنترل شده با اسانس خوشبو و دلپذیر می باشد که بوی بد لباس ها را رفع می کند و آن ها را خوشبو می گرداند.
  4. استفاده از این محصول، رنگ پارچه و پرده های توری را حفظ می کند و هیچ گونه رنگ پریدگی در ساختار پارچه به وجود نمی آورد هم چنین پوست دست در اثر تماس با آن دچار حساسیت نمی شود.
  5. و اما ویژگی آخر آن که کار را آسان نموده، این است که فرآیند اتو کشی را آسان کرده زیرا لباس کاملا نرم است و در واقع احتیاجی به اتوکشی ندارد.

کارخانه تولید ارزانترین پودر صابون باکیفیت

کارخانه تولید ارزانترین پودر صابون باکیفیت کارخانه تولید پودر صابون پژمان، انواع پودر صابون گیاهی را طبق فرمولاسیون خاصی و از روغن های کاملا طبیعی و با کمک کارشناسان با تجربه تحت شرایط استاندارد تولید و روانه بازار می کند این کارخانه از آن جایی که پودر صابون را در حجم های انبوهی با ارزان ترین قیمت عرضه می کند مورد استقبال طرفداران زیادی قرار گرفته است.

بنابراین جهت خرید ارزانترین پودر صابون با قابلیت داشتن کیفیت بالا می توانید به کارخانه تولید پودر صابون پژمان به صورت مستقیم یا غیر مستقیم مراجعه کرده و محصول مورد نظر را مطابق با نیاز خود خریداری کنید در واقع رمز موفقیت این کارخانه کیفیت و قیمت آن بوده است.

بازدیدها: 128

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید