مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مایع دستشویی ضد ویروس

مایع دستشویی چیستمایع دستشویی ضد ویروسمایع دستشویی ضد کروناخرید مایع دستشویی از سایت شوینده

فروش مایع دستشویی ضد ویروس برای از بین بردن ویروسها و میکروبهای مزاحم سلامتی در شرکت شوینده پاکال در حال انجام هست.

شستشوی دست ها همیشه و در بین تمامی افراد جزء کارهای ضروری هست. به همین دلیل مایع دستشویی در میان انواع شوینده های موجود از جمله پرمصرف ترین می باشد که امروزه روز با توجه به اهمیت مقوله بهداشت فردی و سلامت افراد با مصرف روز افزون روبرو هست.

آیا مایعات دستشویی می تواند میکروب ها و ویروس ها را از بین برده و ما را از تمیزی و بهداشت دستها مطمئن نماید؟

مایع دستشویی چیست

در هزاران سال پیش که بشر به این فکر افتاد که آلودگی و کثیفی ها را از روی دست های خود پاک نماید تا دچار مریضی و بیماری نشود و بتواند با دست های تمیز و پاکیزه غذای خود را مصرف نماید تا در سایه تغذیه سالم به بهداشت خود افزوده و سلامت خود را تضمین نماید و در گذر زمان و با اهمیت دادن به این موضوع و رعایت بهداشت فردی و عمومی در جامعه بشر توانست امید به زندگی را افزایش داده و عمر انسان امروزه به میانگین ۸۰ سال برسد و این در سایه رعایت تمیزی و بهداشت صورت گرفته است.

همانطور که گفته شد در سالیان پیش برای تمیزی دست ها از صابون های ساخته شده ابتدایی استفاده می شد ولی امروزه با پیشرفت علم و بشر در کنار استفاده از صابون جامد صابون های مایع و در اصطلاح از مایعات دستشویی در رنگ ها و رایحه های مختلف استفاده فراوانی صورت می گیرد که مصرف مایع دستشویی با عطر های خوش بسیار مورد توجه و علاقه مردم قرار گرفته است

مایع دستشویی ضد ویروس

آیا می توان گفت که مایع دستشویی ضد ویروس هست و میتواند میکروب ها و ویروس ها را از بین ببرد؟ با توجه به اینکه بسیاری از میکروب ها و ویروس ها بصورت چربی هستند و یا با چربی ها همراه هستند میتوان گفت که با استفاده از مایع دستشویی به علت از بین رفتن و جدا شدن چربیها از دست میکروب ها و ویروس ها نیز با ان از دست جدا شده و دفع می شوند و می شود گفت ویروس و میکروب در مقابل مایع دستشویی تسلیم شده و چاره ای جز دفع شدن ندارد.

مایعات دستشویی با توجه به ساختاری که دارد میتواند الودگی ها را دفع نماید.

چگونگی دفع آلودگی میکروبها توسط مایع دستشویی را تشریح می کنیم:

مایعات دستشویی جوری فرموله شده است که وقتی مایعات دستشویی با آب مخلوط می شود و کف ایجاد می شود و با کف ایجاد شده یک سر مولکول کف به میکروب ها چسبیده و یک سر مولکول نیز به آب متصل است و به علت چسبیدن مولکول کف به چربی و ویروس ها و فشار آب از دست جدا شده و دفع می شود و دست ها پاکیزه و تمیز می شود. پس با این توصیف میتوان مطمئن بود که با شستن دست با صابون یا مایع دستشویی ویروس و میکروب از دست ها پاک شده و خیالمان راحت می شود.

مایع دستشویی ضد کرونا

بارها اشاره شد که از اتصال کف ایجاد شده از مخلوط مایعات دستشویی و آب با ویروس ها و مخصوصا این روزها که ویروس کرونا باعث بیماری خیلی ها شده است باعث جدا شدن ویروس کرونا از دست و سطوح شستشو شده می شود و می توانیم با خیال راحت با دست های تمیز به خوردن و نوشیدن و انجام کارهای روز مره پرداخت.

ویروس کرونا تشکیل شده از مجموعه از چربیها می باشد که در زمان برخورد با مایعات دستشویی و شستن خوب و کامل دستها به مدت ۲۰ ثانیه بصورت کامل از روی دست ها جدا می شود.

خرید مایع دستشویی از سایت شوینده

برای خرید و فروش مایعات دستشویی ضد کرونا می توان براحتی و با مراجعه به سایت فروش مواد شوینده با آدرس shuyandeh.ir  در زمانی کوتاه و بدون صرف وقت و هزینه محصول مورد نظر را مشاهده و با برقرای ارتباط با کشارشناسان فروش مایع دستشویی ضد کرونا را تهیه نمود. تماس با ما برای این کار کفایت می کند.

بازدیدها: 340

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید