مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش صابون و صادرات آن

صادرات صابون از ایرانحمل رایگان صابونهای صادراتیمزایای صادرات صابون و فروش آن
فروش صابون

فروش صابون و نحوه صادرات و انجام امور گمرک و ترخیص صابون و انواع شوینده از ایران دارای مراحل ساده و تسهیل شده هست که می توانید با ارتباطی که با مشاوران شرکت می گیرید از نحوه انجام آن اطلاع پیدا نمایید.

 

فروش صابون

صادرات صابون از ایران

شاید در نگاه اول صادرات محصولات شوینده به صابون بسیار مشکل و محال و غیر ممکن به نظر برسد در حالی که اصلاً این امر دارای مراحل بسیار ساده و آسانی هست که می توانید با انجام قانونی مراحل آن به راحتی صابون خریداری شده از شرکت را به صورت عمده به دیگر کشورها صادر نماید.
شما عزیزان و تجاری گرامی می توانید با خرید از شرکت ما حداقل ۳۰ درصد زیر قیمت بازار خرید صابون را انجام داده و به راحتی سود خود را افزایش داده و بتوانید با دیگر رقبا در دیگر کشورها رقابت نمایید.

حمل رایگان صابونهای صادراتی

حتماً به این موضوع توجه داشته باشید در صورت خرید صابون به میزان عمده و ترانزیتی محصول خریداری شده توسط شما به صورت حمل رایگان تا مرز کشور مورد نظر انجام می‌شود و در مرز و گمرک مورد نظر به شما عزیزان تحویل داده خواهد شد.
مزیت بسیار عمده‌ای که در این موضوع به شما تعلق می‌گیرد حذف هزینه های ارسال و حمل کالا می باشد که دارای هزینه های بسیار زیادی هست که این هزینه ها توسط شرکت تولید کننده متوقف شده و برای شما به عنوان اشانتیون بسیار بزرگی در نظر گرفته می‌شود.

مزایای صادرات صابون و فروش آن

علاوه بر اینکه شما در صادرات صابون سود سرشاری را نصیب خود و مجموعه خود خواهید نمود در کنار این شما از دادن مالیات بر ارزش افزوده معاف می باشید و در کنار این موضوع اشتغال زایی و تولید داخلی را حمایت نموده اید و باعث ورود ارز به داخل کشور شده اید و تراز تجاری کشور را به صورت محسوسی مثبت خواهید نمود همچنین دولت از صادر کنندگانی که در زمینه صادرات کالاها و تولیدات ایرانی فعال می باشند از این دسته از تجار حمایت نموده و بسته‌های حمایتی خاص و ویژه‌ای را برای این گروه از تاجران و صادرکنندگان در نظر گرفته است

بازدیدها: 10

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید