مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید مواد شوینده با تخفیف

خرید مواد شوینده + تخفیفات ویژهطرح های تخفیفی شرکت شویندهخرید و فروش کالای بهداشتی همراه با تخفیفواحد فروش شرکت شوینده پاکال محمد رضا اعلمی
خرید چیپس صابون

تخفیفات ویژه ای که کارخانه پاکال برای خرید مواد شوینده به صورت عمده قرار داده است می تواند برای خریداران و مصرف کنندگان این حوزه قابل توجه باشد. برای اطلاع از تخفیفات و انواع تخفیفات می‌توانید با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید.

خرید مواد شوینده + تخفیفات ویژه

معمولاً خرید مواد شوینده وقتی که در حجم انبوه و تعداد بالای صورت می گیرد از طرف شرکت تولیدکننده و مجموعه های تولیدی می‌تواند با تخفیف‌های نیز همراه باشد که تخفیف ها به صورت تخفیفات نقدی و تخفیفات کالایی می تواند به مراجعه کنندگان و خریداران ارائه گردد.
تخفیفات ویژه ای که از طرف شرکت برای خریداران انبوه کالاهای شوینده این مجموعه تولیدی در نظر گرفته می شود می تواند موارد گوناگونی را شامل شود که برای اطلاع از طرح های تشویقی و مقدار تخفیفات با کارشناسان واحد فروش این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

طرح های تخفیفی شرکت شوینده

همانطور که قبلاً اشاره گردید مجموعه تولیدی باکال که در قالب تولید و عرضه کالاهای بهداشتی به بازار دارای سابقه طولانی و با برند شناخته‌شده هست در مناسبت های مختلف طرح های تشویقی و تخفیف های ویژه ارائه می‌کند که یکی از این طرح ها و تخفیفات ویژه برمیگردد به ماه محرم و ایام اربعین.
در ماه محرم با توجه به ویژگی‌های موجود در آن که مصرف مواد شوینده از قبیل انواع پودرهای لباسشویی وسایل شوینده ها در سفرهای اربعین توسط کاروان‌ها و همچنین اماکن استقبال کننده از مراجعه‌کنندگان زیادتر می‌شود تخفیفات ۵۰ درصدی پودرهای لباسشویی و مایعات دستشویی می تواند برای خریداران یکی از تحقیقات ویژه و گزینه های ویژه برای خرید های انبوه را شامل شود.

خرید مواد شوینده

خرید و فروش کالای بهداشتی همراه با تخفیف

وقتی که عمده فروشان و مراکز پخش مواد شوینده و بهداشتی کالاهای شوینده بهداشتی را با تخفیفات ویژه از کارخانه های تولیدی تهیه و خریداری می‌کنند می‌توانند این کالاها را در خرده فروشی های خود با تخفیفات و آفرهای ویژه به مراجعه کنندگان و خریداران جزئی و خرده خود ارائه نمایند.
به این صورت که در ابتدا کارخانه تولیدی کالاهای شوینده و بهداشتی را با تخفیف ۵۰ درصدی به این مراکز ارائه می‌کند و این مراکز توزیع نیز با ۵۰ درصد زیر قیمت می تواند این انتظار را داشته باشد که فروش های بیشتر و آمار بیشتری از شوینده ها را به مردم ارائه نماید.
با عنایت تخفیفات و آفرهای از طرف مجموعه تولیدی همیشه این موضوع با افزایش میزان تقاضا و فروش کارخانه ها شوینده و مراکز پخش همراه خواهد بود.

واحد فروش شرکت شوینده پاکال محمد رضا اعلمی

۰۹۱۲۵۸۱۳۴۰۳

۰۹۱۹۳۸۸۴۹۱۸

بازدیدها: 0

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید