مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید پودر صابون لباسشویی پژمان کیلویی

انواع پودر صابون لباسشوییقیمت پودر صابون لباسشویی کیلویی

تولید پودر صابون با افزایش نیاز جامعه بشری به بهداشت رواج یافته است و از این رو تولیدکنندگان در پی افزایش کیفیت و مرغوبیت پودر صابون لباسشویی کیلویی هستند و با نظارت بر متخصصان در آزمایشگاه های ویژه، میزان مرغوبیت این کالا را کنترل می کنند. تولید انواع پودر صابون لباسشویی پژمان کیلویی توسط تولید کنندگان مجرب مجموعه تولیدی ما به طور ویژه و با فرمولاسیون های کاملا تخصصی صورت می گیرد. شما می توانید این محصول را با توجه به نیاز خود خریداری نمایید.

تولید پودر صابون لباسشویی پژمان کیلویی

انواع پودر صابون لباسشویی

انواع پودر صابون لباسشویی

اصولا به هر پودری که برای شست و شوی لباس ها و پاکسازی آن ها از هرگونه مواد آلوده به کار می رود، پودر لباسشویی می گویند. پودر های صابون لباس شویی بسته به پارامتر های گوناگون و فرایندهای تولیدی متعدد، خواص و انواع گوناگونی دارند و برای لباس ها کالاهای مختلفی به کار می روند. در ادامه به معرفی نمونه های مختلف پود لباسشویی برای شما می پردازیم:

  1. برخی از پودر های لباسشویی داراری آنزیم های متعدد حل کننده چربی در ساختار خود هستند و به همین دلیل از نوع پودرهای فوق العاده قوی به شمار می روند. این پودرها را نباید برای لباس های نازک همانند پارچه های نخی، حریر و دیگر انواع الیاف آسیب پذیر به کار گرفت زیرا باعث از بین رفتن تارو پود لباس در کوتاه مدت میشوند.
  2. برخی دیگر از این پودرها نیز دارای آنزیم هایی هستند که باعث می شود لباس بدون استفاده از آب گرم به خوبی تمیز شده و بدون آسیب رسیدن به ساختار داخلی لباس رفع آلودگی شود.
  3. پودر صابون های معطری نیز وجود دارند که علاوه بر تمیز کردن لباس ها و پاکسازی آن ها، بوی مطبوعی نیز به آن ها بخشیده و باعث درخشش شما در انواع مهمانی ها و مجالس می شوند.

حالا که آگاهی کافی درباره انواع پودرهای صابون به دست آورده اید و با اهمیت و کاربرد هریک به طور جداگانه آگاه شدید، فرصت آن رسیده که با خریداری و سفارش آن، خود را از مزایای پایان ناپذیر و معجزه آسای آن نیز بهره مند نمایید.

قیمت پودر صابون لباسشویی کیلویی

قیمت پودر صابون لباسشویی کیلویی

قیمت پودر صابون کیلویی نسبت به دیگر پودر های تولید شده در بازارهای داخلی و جهانی، بسیار مناسب تر می باشد و طبق تحقیقات به عمل آمده، کارایی آن نیز نسبت به انواع دیگر پودرها بیشتر می باشد. بنابر این انتخاب این کالا به عنوان یکی از راهبردی ترین مواد شوینده در خانه شما شناخته خواهد شد و مصرف آن به طور ویژه ای تضمین می شود. پس شما عزیزان که نسبت به پاکیزگی محیط خانه و لباس های پوششی خود حساسیت زیادی دارید باید نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

بازدیدها: 24

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید