مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بهترین قیمت مسواک در بازار

قیمت و انواع مسواک‌های تولیدی شرکت پاکالبهترین مسواک در بازارمشاوره و فروش شرکت پاکال
کارخانه مسواک

مهمترین مولفه ای که توجه خریداران مسواک در تیراژ بالا را به خود معطوف می کند قیمت عرضه این کالای بهداشتی هست که در ابتدای مبحث خرید مورد بررسی قرار می گیرد. با استعلام قیمت این محصول در بازار خرید و فروش می‌توان تصمیم گیری آسانتر و عاقلانه‌ تری را برای میزان خرید اتخاذ نمود.

قیمت و انواع مسواک‌های تولیدی شرکت پاکال

یکی از مهمترین محصولات مسواک شرکت پاکال مسواک تهیه شده برای دندان‌های ارتودنسی شده است که به این مسواک‌ها اصطلاحا مسواک ارتودنسی اطلاق می شود. معمولا زمانی که دندانها ارتودنسی می شود باید مراقبت بیشتر و بهتری نسبت به آنها صورت گیرد تا تکه های غذا در لای بریس ها و فضاهای موجود بین دندانی گیر نکرده و باکتری ها در آنجا رشد نکنند. مسواک‌های ارتودنسی که در این شرکت تولید می شود از جمله دهها نوع مسواک‌های هست که با توجه به نیاز سنجی صورت گرفته در بازار خرید و فروش و مصرف های درمانی و ترمیمی در شرکت پاکال طراحی و ساخته می شود و با بهترین کیفیت ممکن و داشتن استانداردهای جهانی به دست مصرف کنندگان نهایی خواهد رسید.
این محصول یکی از انواع تولیدات بهداشتی شرکت می باشد که در ادامه به مناسب‌ترین قیمت کالای مسواک عرضه شده در شرکت اشاره خواهیم داشت که البته با توجه به نوع کاربرد و استفاده کاربران می تواند انواع مختلف و قیمتهای متنوع و گوناگونی را داشته باشد.
ولی در کل برای خرید ارزانترین مسواک تولید شده در این شرکت می‌توان به مسواک معمولی برای کارکرد روزانه اشاره نمود. برای استعلام قیمت بروز این محصول پیشنهاد می‌گردد با تیم فروش شرکت ارتباط بگیرید.

بهترین مسواک در بازار

مسواکهای بهداشتی که در این شرکت تولید می‌شود با عنایت به بکار بردن متریال های با کیفیتی که در ساخت این کالا استفاده شده در قامت کالای بهداشتی صادراتی شناخته شده که قابلیت صادرات به دیگر کشورهای جهان را دارد. بزرگترین مجموعه تولیدی در تولید انواع شوینده ها و انواع مسواک‌های صادراتی در ایران در شرکت پاکال و با بسته بندی های زیبا و جذاب و بهداشتی عرضه می شود.
با توجه به موضوعات مطرح شده و استاندارد های موجود این کالا در شرکت صادرات با میزان بسیار زیاد را در سال‌های آینده می‌توان انتظار داشت و این ارزآوری و سود دهی دور از انتظار نخواهد بود. تیم تخصصی تولید مسواک در این کارخانه با توجه به آموزش های تخصصی و فنی که دیده اند و حتی برخی از مهندسان این شرکت در دوره های کارشناسی در کشور آلمان نیز شرکت نموده اند انواع مسواک‌های ساخته شده در این تولیدی در حد استانداردهای جهانی به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود. البته خالی از لطف نیست که اشاره کنیم که طی سال گذشته فقط از بابت صادرات مسواک به کشورهای همجوار در حدود ۱ میلیون دلار درآمد نصیب کارخانه شد که راهگشای خوبی برای شرکت بوده است.

مسواک

مشاوره و فروش شرکت پاکال

تیم فروش شرکت پاکال

آدرس دفتر مرکزی:

تهران اکباتان خیابان حنانی خیابان نفیسی پلاک۷۸

آدرس کارخانه:

مشهد کیلومتر ۳۵ جاده نیشابور

تلفن واحد فروش:

۰۹۱۲۵۸۱۳۴۰۳

۰۹۱۹۳۸۸۴۹۱۸

بازدیدها: 0

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید