مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مایع لباسشویی مشکین شوی تندیس

ترکیبات مایع لباسشویی مشکین شویمزایای شستشو با مایع لباسشوییانواع مایع لباسشویی مشکین شویقیمت مایع لباسشویی مشکین شوی تندیسفروش عمده مایع لباسشویی مشکین شوی

در شستشوی لباس ها علاوه بر این که از پودر استفاده می شود ولی مایع لباسشویی نیز جدیدا مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است و در کنار مصرف انواع شوینده ها مصرف این مایع لباسشویی نیز در حال افزایش می باشد.

مایعات لباسشویی در انواع مختلف و برای لباس ها و پارچه های تیره و رنگی بصورت جداگانه تولید و به فروش می رسد. ما هر دو نوع مایع لباسشویی را با توجه به شناخت بازار تولید نموده ایم.

ترکیبات مایع لباسشویی مشکین شوی

تولید مایع لباسشویی مشکین شوی مخصوص لباس های تیره علاوه بر اینکه دارای مزایایی نسبت به پودرهای لباسشویی برای لباس های تیره هست دارای ترکیباتی هست که باعث تمیزی و لطافت بیشتر لباس ها خواهد شد.

در فرمولاسیون ساخت این مایع لباسشویی در کنار اسیدها و پاک کننده های سولفونیکی که بکار برده شده مایعات نرم کننده نیز استفاده شده است که با استفاده خانم های خانه دار و خشکشویی ها و مشاهده کیفیت آن و نحوه و عملکرد آن در تمیزی فوق العاده و درخشان کردن لباس ها مصرف و خرید ان به صورت روز افزون در حال افزایش هست و پیش بینی می شود در آینده مایع لباسشویی جای پودر لباسشویی را گرفته و مردم بیشتر روی به این مایعات آورند.

مزایای شستشو با مایع لباسشویی

همانطور که گفته شد در کنار رشد روز افزون خرید و تولید مایع لباسشویی مشکین شوی شستشو و تمیزی با این مایع دارای مزایایی نسبت به پودر لباسشویی دارد که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  • لطافت بیشتر پارچه ها و لباس ها پس از شستشو بخاط افزودن نرم کننده در ترکیب آنها
  • بجای نماندن دانه های سفید پودر بعد از شستشو در روی لباس ها 
  • تمیزی بیشتر و درخشان شدن پارچه لباس ها و انواع پتوها
  • عملکرد بهتر ماشین لباسشویی در زمان شستشو با مایع لباس و فشار کمتر به ماشین
  • بوی بسیار مطبوع از لباس ها پس از عملیات شستشو

انواع مایع لباسشویی مشکین شوی

کارخانه و شرکت هایی که در تولید مواد شوینده دارای سوابق درخشانی هستند و با توجه به اینکه بازار را مورد مطالعه قرار داده اند و متوجه این امر شده اند که مصرف مایعات لباسشویی در حال افزایش هست رو به سوی تولید این محصول نسبتا جدید در انواع و سایز ها و برند های مختلف نموده اند تا بتوانند نظر مثبت مصرف کنندگان را با توجه به کیفیت بالای محصول تولید شده و بسته بندی های جذاب و قیمت مناسب به سمت محصولات خود جلب نمایند.

کارخانه های به همین منظور برای تولیدات این محصولات جدید تیم تبلیغاتی و تحقیقاتی مخصوصی را قرار داده اند تا با آخرین تحقیقات روز دنیا و با بهترین فرمول محصول خوب و با کیفیت خود را با کمک و همکاری تیم تبلیغاتی و بازاریابی خود در بین عموم مردم جا انداخته و بصورت خوب و کامل معرفی نمایند.

شرکت تندیس نیز از این قائده مستثنی نیست و این مراحل را با تیم قوی تحقیقی و فروش خود انجام داده و هدف گذاری نیز صورت گرفته است.

قیمت مایع لباسشویی مشکین شوی تندیس

شرکت تندیس با توجه به نوظهور بودن این شوینده و ساخت جدید این مایع لباسشویی فعلا این شوینده را در حجم یک لیتری تولید نموده و به بازارهای فروش عرضه نموده است.

مایع لباسشویی مشکین شوی تندیس در بطری های بسیار جذاب پر شده و طوری بسته بندی و طراحی شده است که مورد توجه خریداران قرار گرفته است. قیمت این محصول با توجه به ترکیبات جدید و بسیار با کیفیت مناسب بوده و در حد متعادل و استاندارد جامعه می باشد. برای اطلاع از جزئیات قیمت مایع لباسشویی تندیس با مشاوران ما تماس بگیرید.

فروش عمده مایع لباسشویی مشکین شوی

با توجه به اینکه این شوینده در صف تولیدات جدید و تازه شرکت های شوینده قرار گرفته است فروش آن صورت عمده و در حجم های بالا انجام میشود و خرید و فروش های ان بصورت حجمی می باشد . 

این درحالی است که فروش خرده ان در فروشگاه های دایر در شهر های انجام می گیرد که خریداران می توانند از آن محل ها خرید های جزئی خود را انجام دهند.

بازدیدها: 290

محمد رضا اعلمی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مدیر فروش : محمد رضا اعلمی

راه های ارتباطی:

  شماره تماس مدیر فروش : 09125813403

  شماره تماس مشاور ارشد فروش: 09193884918

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

مجموعه پاکال شما را به خرید بهترین محصولات مواد شوینده دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید